INTELIGENCIA: |
|
T-11 Orientačná skúška |
inteligenčný test, verbálny |
T-12 Názorové rady |
neverbálny inteligenčný test, logické uvažovanie |
T-16 Ravenove progresívne matice – štand. |
neverbálny inteligenčný test |
T-22 Testy kognitívnych schopností |
rozumové schopnosti – verbálne, numerické, priestorové (do 16 rokov) |
T-35 Stanford-Binetova inteligenčná škála |
inteligenčný test pre deti |
T-42 Hodnotenie manažérskych predpokladov-GMA |
inteligenčný test verbálny, numerický, abstraktný |
T-44 Testy všeobecných schopností |
schopnosť logického myslenia, porozumenia, adaptácie |
T-64 Ravenove progresívne matice – farebné |
neverbálny inteligenčný test (deti a starší ľudia) |
T-67 Kohsove kocky |
rozumové schopnosti, poškodenia mozgu |
T-87 Váňov inteligenčný test VIT |
inteligenčný test (do 15 rokov) |
T-97 Testy uvažovania a úsudku |
inteligenčný test, induktívne myslenie |
T-125 Obrázkový inteligenčný test A |
rýchle orientačné vyšetrenie pre deti |
T-163 Orientačný test rozumových schopností –OTRS |
verbálny, numerický, plošný, priestorový faktor |
T-228 Test úrovne rozumových schopností |
prepracovaná a rozšírená verzia T-163 |
T-309 Analýza štruktúry inteligencie |
komplexný test štruktúry inteligencie |
|
|
POZORNOSŤ: |
|
T-49 Poznávanie častí –S test |
priestorová orientácia, pracovné tempo, pozornosť |
T-52 Test koncentrácie pozornosti |
meranie výkonov pozornosti, percepčno-motorické tempo |
T-66 Disjunktívny reakčný čas I – DRČ I |
koncentrácia pozornosti |
T-66 Disjunktívny reakčný čas II – DRČ II |
koncentrácia pozornosti, rýchlosť rozhodovania |
T-78 Bourdonov test – BOPR |
pozornosť, vplyv únavy na pozornosť, vplyv učenia-pracovná krivka |
T-81 Číselný obdĺžnik |
optický postreh, distribúcia pozornosti, pracovné tempo |
|
|
PAMÄŤ: |
|
T-95 Pamäťový test učenia |
kapacita krátkodobej a dlhodobej pamäti, krivka učenia, organicita |
|
|
TVORIVOSŤ: |
|
T-59 Torranceho figurálny test tvorivého myslenia |
tvorivý potenciál, flexibilita, originalita, elaborácia |
T-253 Urbanov figurálny test tvorivého myslenia |
divergentné myslenie |
|
|
ŠKOLSKÁ ZRELOSŤ: |
|
T-1 Reverzný test |
školská zrelosť, pracovná zrelosť-unaviteľnosť |
T-138 Test vedomostí predškolských detí |
školská zrelosť, úroveň rozumových schopností, všeobecný prehľad |
T-139 Test vedomostí predškolských detí- aktualizovaná a rozšírená verzia |
|
LATERALITA: |
|
T-116 Test laterality |
zisťovanie laterálnej preferencie a dominancie ruky, nohy a oka pre deti a dospelých |
|
|
PORUCHY SPRÁVANIA, ŠKOLA: |
|
T-18 Problémy správania sa detí predškols. veku |
poruchy správania |
T-184 Škála štandardizovaných dotazníkov |
sociálne a školské správanie, problémové správanie |
T-216 Dotazník školského sebahodnotenie dieťaťa |
postoj dieťaťa k vlastnému školskému výkonu |
|
|
ORGANICITA, PORUCHY UČENIA: |
|
T-2 Skúška plošnej predstavivosti – PFB |
plošná predstavivosť |
T-32 Test obkresľovania |
podozrenie na ĽMD, motorika, zraková percepcia (do 12 rokov) |
T-41 Test cesty |
poškodenie mozgu, psychomotor. tempo, všeobecná výkonnosť mozgu |
T-65 Rey-Osterriethova komplexná figúra |
poruchy učenia, poškodenia mozgu – difer. diagnostika |
T-67 Kohsove kocky |
rozumové schopnosti, poškodenia mozgu |
T-92 Benderovej kresebný test |
organicita, vývinová diagnóza percepčno-motoric. funkcií (do 11 rokov) |
T-100 Detský skríning |
pravdepodobné ťažkosti v učení |
T-111 Neuropsychologická batéria testov na sprac. čísiel a počítanie u detí – ZAREKI |
počítanie, spracovávanie čísiel |
T-202 Čítací test |
diagnostika porúch čítania |
T-239 Diagnostika špecifických porúch učenia |
diagnostika porúch učenia |
T-256 Orientačná skúška očných pohybov |
diagnostika porúch učenia, ADHD, skríning |
|
|
OSOBNOSŤ: |
|
T-9 Eysenckove osobnostné dotazníky |
osobnostný dotazník – kriminalita, empatia, impulzivita |
T-20 Osobnostný dotazník KUD |
dimenzie: pasivita, labilita, dominancia, racionálnosť, extraverzia |
T-21 Osobnostný dotazník pre deti B-JEPI |
osobnostný dotazník pre deti, E ,N, P a Lži skóre |
T-26 Gordonov osobnostný profil |
emocionálna stabilita, sociabilita, vzťahy, originálne myslenie, opatrnosť, ráznosť |
T-46 Bellov dotazník prispôsobivosti |
submisivita, emocionalita, hostilita, prispôsobivosť v rodine, maskulinita |
T-104 TE-ZA-DO |
štruktúra temperamentu- výkonnostná motivácia, maskulinita, soc.citlivosť, racionálnosť |
T-113 Dotazník interpers. diagnózy – ICL |
osobnostný dotaz.- agresivita, dominancia, zodpovednosť, kooperatívnosť,… |
T-143 Dotazníky rady IHAVEZ, SPIDO, SPIDO-MS, VAROS, VAROS-2D |
zvládanie náročných situácií, emocionalita, sebaistota,, ašpirácia, flexibilita, atď. |
T-261 Dotazník SPARO |
psychická labilita, sebaistota, interper. vzťahy a väzby, emocionalita, tend. riskovať |
T-262 Dotazník BAROM |
psychická integrovanosť, odolnosť u mládeže (do 18 rokov) |
T-264 Dotazník SUPSO |
aktívnosť, depresia, úzkosť, impulzívnosť, psych. pohoda |
T-305 Vlastnosti a prejav osobnosti – VAPO |
neuropsychická stabilita, sebaovládanie, extraverzia, empatia, zrelosť os. (sebahod.) zrelosť os. (sebahod.) |
|
|
T-310 Škály potenciálu pre prácu so zákazníkom SKASUK |
motív výkonu, moci, snaha o soc. uznanie, empatia, prístupnosť, frustračná tolerancia |
|
|
PROJEKTÍVNE METODIKY: |
|
T-159 Asociačný experiment |
diagnostika osobnosti, rozlišuje formu, neurózu a psychózu, zmenu klinického stavu |
T-171 Lűscherova klinická diagnostika |
projektívne vyšetrenie – zvládanie stresových situácií |
|
|
KLINICKÁ DIAGNOSTIKA, EMOCIONALITA: |
|
T-85 Škála klasického strachu, sociálne-situačnej anxiety a trémy-KSAT |
osobnostná škála, sociálna |
|
situačná anxieta – tréma, fóbie |
T-94 Škála detskej depresivity |
osobnostný dotazník |
T-112 Škála zjavnej anxiety pre deti-CMAS na zisťovanie predispozície, t. j. relatívne stabilného sklonu k anxiete u detí |
T-148 IPDE Medzinárodný rozhovor pre poruchy osobnosti |
diagnostika porúch osobnosti, stanovenie diagnózy, miery poruchy |
|
|
T-221 Diferenciálny dotazník depresivity |
diagnostika depres. syndrómov–fobický, paranoidný, hypochondr., sebatryz. |
T-226 Inventár zvládania strachu |
zvládanie strachu – vigilancia, vyhýbanie |
T-264 Dotazník SUPSO |
aktívnosť, depresia, úzkosť, impulzívnosť, psych. pohoda |
|
|
MOTIVÁCIA, POSTOJE, ZÁUJMY |
|
|
|
T-191 Dotazník výkonovej motivácie |
anxieta brzdiaca vs. podporujúca výkon, ašpirácie, vytrvalosť v práci, výkonová motivácia |
|
|
|
|
T-192 Dotazník výkonovej motivácie – revidovaná verzia |
|
T-200 Test hierarchie záujmov |
motivácia, postoje, pri výchovnom a profesionálnom poradenstve |
T-230 Multimotivačná mriežka- MMG |
výkon, moc, afiliácia (kontakt) |
T-252 HO-PO-MO |
postoje k hodnotám a motivácia k výkonu |
T-266 Dotazník DUSIN |
spokojnosť-rodina, práca, zdravie, mater.zabezpečenie, celková životná spokojnosť |
|
|
SOCIÁLNA INTERAKCIA, PRACOVNÁ VÝKONNOSŤ: |
|
T-48 Zvládanie násilia na pracovisku |
|
T-49 Poznávanie častí –S test |
priestorová orientácia, pracovné tempo, pozornosť |
T-220 Škála sociálnej atmosféry v skupine |
sociálna atmosféra v skupine-kooperácia, vzťahy, riadenie, spokojnosť |
T-243 Hodnotenie úspešnosti vedúcich pracovníkov |
prac. výsledky, výkonnosť, prac .postoje, zameranosť práce, správanie v pracovnej. Činnosti |
|
|
T-265 Dotazník SIPO |
dotazník interpersonálnych hodnôt, vzťahy s ľuďmi |
|
|
RODINA |
|
T-101 Test rodinného zázemia |
rodina – kvalita rodičovskej starostlivosti |
T-102 ADOR |
dotazník rodičovského správania a postojov pre adolescentov |